ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
НМК “ENGLISH 8”
для 8 класу загальноосвітніх шкіл (автора О.Карп’юк)
Прийняті у плані скорочення WB = Workbook, GB = Grammar Practice Book, RB – Read Me Book
навч год
|
Розділ,
тематика
|
Урок в НМК
|
Лексика
|
Граматика
|
Аудіюван-ня
|
Читання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Домашнє завдання
|
||
СЕМЕСТР 1
|
|||||||||||
1
|
STARTING UP
Знову
до школи
|
Vocabulary& Reading
|
Поворення лексики з теми «Подорожі»
|
|
|
ex. 2, pp.
4-5;
ex. 3, p.6
|
ex. 1,2,3,4,6,
pp.4-6
|
ex.5-7, p.7
|
WB ex.1,2, p.4
|
||
2
|
Мої літні канікули
|
Grammar
|
|
Present Tenses
|
|
ex. 3, p.9
|
|
ex. 1,2, p.8
|
WB ex.3-p.5
GB ex.1-3,
p.3-7
|
||
3
|
Мої літні
канікули
|
Grammar
|
|
Past Tenses
|
|
WB ex.5, p.6
|
ex. 7, 8,
p.11
|
ex.4,5,6,
p.10-11
|
WB ex.3-p.5
GB ex.4-7,
p.7-13
|
||
4
|
Що ми робили
влітку?
|
Speaking&
Listening
|
|
|
ex. 1, 2, p.13
|
|
ex.1-3,
p.12-13
|
ex. 3, p.14;
ex. 1, p.14
|
ex. 2, p.15;
WB ex. 6-8,
p.8-9
|
||
5
|
UNIT 1
IT’S YOUR LIFE
Сім’я та друзі
Справжні друзі
Мої друзі
Листи друзям
Написання
листів друзям
|
Vocabulary&
Listening
|
reliable, understanding,
sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, complaining, fair,
amusing, kind, helpful, overprotective, jealous, pessimistic
|
Adjectives
|
ex.1,2, pp.19-20; ex.5, p.21
|
ex.4, p.19; ex.3, p.20
|
ex.1,2, p.18; ex.4, p.21
|
ex.3, p.18; WB ex.1,2, p.11-12
|
WB ex.3-6,
p.12-14
|
||
6
|
Speaking
|
Adjective / Adverb
|
ex. 4, p.22
|
ex.1, p.21 ; ex. 4, p.22
|
ex. 2, 3, p.22
|
ex. 5, p.23
|
WB ex. 7-9, pp.14-15
|
||||
7
|
Speaking
|
|
|
ex. 6, p.23
|
WB ex.10,11, pp.16-17
|
ex. 8, p.24
|
ex. 7, p.24
|
WB ex. 12, p.18
|
|||
8
|
Grammar
|
|
as+adjective / adverb+as
|
|
p.25
|
ex. 1, p.25
|
GB ex. 1, 2, p.15; ex. 6,
p.19; ex. 8, p.20
|
ex. 3, 7, pp.16-20
|
|||
9
|
Reading
|
a bunch, a weirdo, to
pretend, to tease, workaholic, to catch up, to come across; to get on well;
to have smth in common
|
|
ex. 1, p.26; ex. 4, p.28
|
ex. 3, 6, p.28
|
ex. 2, 5, p.28
|
WB ex. 13, p.18
|
||||
10
|
Writing
|
|
|
|
ex. 1, p.29;
WB ex. 14, p.19
|
ex. 2, p.29
|
|
ex. 3, p.29
|
|||
11
|
Lesson 2
Здоровий спосіб
життя
Здорова їжа
Що ми їмо?
Мій спосіб життя
Спорт і здоровий
спосіб життя
Табори відпочинку
Правила здорового
способу життя
Чи можеш ти
стати справжнім другом?
Що потрібно
робити щоб бути здоровим
Здоровий спосіб
життя
|
Reading
|
an eyelid, a nightmare, a
stage, to relax, previous, rapid
|
Articles
|
ex. 2, p.30
|
e. 2, p.30
|
ex. 1, 3, 4, pp.30-31; e.
5a, 7, p.32
|
ex. 5b,6, p.32
|
WB ex. 1-3, pp.21-23
|
||
12
|
Listening& Vocabulary
|
a flavor, to depend on, to
overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time
|
|
ex. 4b,5, p.35
|
ex. 3, p.34 ; ex. 6, p.36
|
ex. 2-4, pp.33-35
|
|
WB ex. 4, 5, pp.23-24
|
|||
13
|
Listening& Vocabulary
|
|
|
|
|
ex. 7, p.36
|
ex. 7, p.36
|
WB ex. 6, p.25
|
|||
14
|
Grammar
|
|
Future Tenses
|
|
ex. 1, p.37
|
|
ex. 2-7, pp.37-39
|
GB ex. 9-10, p.23-24
|
|||
15
|
Speaking
|
indoor, outdoor
|
|
ex. 2, p.41; ex. 4, p.42
|
ex. 1, p.39
|
ex. 1, p.39
|
ex. 3, p.41
|
WB ex. 7, p.26
|
|||
16
|
Speaking
|
|
an atmosphere, a treasure
hunt, hiking, scenery
|
|
ex. 6, p.43; ex. 8, p.44
|
ex. 5, p.42; ex. 7, 9,
pp.44-45
|
WB ex. 11, p.31
|
WB ex. 8-10, pp.28-30
|
|||
17
|
Writing
|
|
|
|
ex. 1,2, p.45;
WB ex.12, pp.31-34
|
|
ex. 2, p.45
|
ex. 3, p.45
|
|||
18
|
Look
Back
|
Повторення і систематизація
|
|
ex. 4, p.47
|
ex. 1, 3, pp.46-47; ex. 5,
p.48
|
ex. 2, p.46
|
ex. 6, p.49; WB ex.13,
p.34
|
||||
19
|
Look Back
|
Повторення і систематизація
|
ex. 9, p.51
|
ex. 7, p.49
|
ex. 8, 10, pp.50-51;
ex.11, p.52
|
ex. 12, p.53
|
ex.13, p.53
|
||||
20
|
Контроль
граматичного матеріалу
|
GB Progress Test 1 pp.28-30
|
|||||||||
21
|
Pages 4 Readers
|
|
|
ex.1, p.54
|
ex.1,p.54
|
ex.3-8, pp.56-57
|
|
GB ex.11.12, pp.25-27; WB
ex.14, p.35
|
|||
22
|
Робота з Європейським мовним портфоліо
Learning Diary pp.44-45
|
||||||||||
23
|
Урок домашнього читання Read Me Book Lesson 1.
|
||||||||||
|
UNIT
2 YOUR SCHOOL TIME
|
||||||||||
24
|
Яка твоя
школа?
Яка твоя
школа?
Моя школа
Школи Британії
Школи Британії
Шкільне життя
Шкільні предмети
|
Listening
|
a university, todecide, to
improve, to memorize; to cheer smb up
|
|
ex.2, 3, 4, pp.62-63
|
ex.4, p.63
|
ex.1, p.62; ex.5, p.63
|
ex.3, p.63
|
WB ex.1-3, pp.36-37
|
||
25
|
Grammar
|
|
Modal Verbs: should
|
|
|
|
ex. 1, 2, pp.64-65
|
GB ex. 1-3, pp.32-34
|
|||
26
|
Grammar
|
|
Modal Verbs: may / might
|
|
|
|
ex. 3-6, pp.65-67
|
ex.7, p.67;
GB ex.4-7, pp.35-38
|
|||
27
|
Reading&
Vocabulary
|
an education, a
technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam
|
|
|
ex.1, p.68
|
ex. 1a, p.68; ex.3, p.70
|
ex.2,3, p.70
|
WB ex.4-7, pp.38-40
|
|||
28
|
Reading&
Vocabulary
|
|
|
|
ex.6, p.71
|
ex.4, 5, pp.70-71
|
ex.7,8, p.73
|
WB ex.8,9, pp.40-41
|
|||
29
|
Speaking
|
|
|
|
ex.1a, p.73
|
ex.2-5, pp.74-75; ex.6,
p.76
|
ex.1b, p.74;
WB ex.10, p.42
|
ex.7, p.77;
GB ex.8, p.38
|
|||
30
|
Writing
|
|
|
|
|
|
ex. 1, 2, p.77
|
ex. 3, p.78;
WB ex. 11, 12, pp.42-43
|
|||
31
|
Lesson 2
Ви хороша
команда?
Школа і ми
Чим ми займаємося
в школі
Наші вчителі
Наші вчителі
Шкільні проблеми
Шкільна форма
|
Vocabulary
|
responsible, boring, hard,
aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm
|
|
|
|
ex. 1,2b, p.79
|
ex. 2a-4, pp.79-80
|
WB ex. 1, 2, pp.45-46
|
||
32
|
Reading
|
|
|
ex.3, p.81 ; ex.5, p.83
|
ex.1-3a, p.80-81 ; ex. 6, p.84
|
ex.4, p.83
|
WB ex. 3-6, pp. 46-47
|
||||
33
|
Grammar
|
|
Past Continuous Tense
|
|
ex. 1, p.84
|
|
ex. 2-6, pp.85-87
|
GB ex. 9-10, p.39-40
|
|||
34
|
Listening
|
|
|
ex. 2, 3, , p.88
|
ex. 1, p.87
|
|
ex. 4, p.88
|
GB ex. 11, 12, pp.43-46
|
|||
35
|
Listening
|
|
|
ex.5, p.89
|
ex.8, p.90
|
ex. 7, p.89
|
ex.6, p.89 ; WB ex.7, p.48
|
WB ex.8, p.49
|
|||
36
|
Speaking
|
|
|
ex.4, p.94
|
ex.3, p.93; ex.5, p.94
|
ex.1,2, pp.91-92
|
|
ex.5b, p.95
|
|||
37
|
Speaking
|
|
|
|
ex.9, p.96
|
ex. 6, 7, p.95; ex.8, p.96
|
|
ex.10, p.97
|
|||
38
|
Мої враження від
школи
|
Writing
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p.97
|
ex. 2, p.97
|
||
39
|
Ти вправни й
учень?
Шкільне життя
Шкільне життя
Шкільне життя
|
Look Back
|
Повторення і систематизація
|
|
ex.3a, p.98
|
ex.3b, p.99; ex.4, p.100
|
ex.1, 2, p.98
|
WB ex.9, p.51
|
|||
40
|
Look Back
|
Повторення
і систематизація
|
|
ex.5a, p.100; ex.6a, p.102
|
ex.5b,c, p.102; ex.6b,
p.103
|
|
WB ex.10, p.51
|
||||
41
|
Look Back
|
Повторення
і систематизація
|
|
ex.7, p.104
|
ex.8, p.104
|
|
ex.9, p.105
|
||||
42
|
Pages 4 Readers
|
a penalty, to bomb, to scold,
strict, terrible, to depend on/upon, instead (of)
|
|
ex.1, p.106
|
ex.1, p.106
|
ex.2-5, p.108-109
|
|
Learning
Diary pp.110-112
|
|||
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НМК “ENGLISH 8”
для 8 класу загальноосвітніх шкіл (автора О.Карп’юк) ІІ семстр
|
|||||||||||
44
|
Контроль аудіювання
|
||||||||||
45
|
Контроль письма
|
||||||||||
46
|
Контроль говоріння
|
||||||||||
|
|||||||||||
UNIT
3
YOUR
PREFERENCES
|
|||||||||||
47
|
Тобі потрібна книга?
|
Vocabulary & Reading
|
a catalogue, fiction,
non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general
|
|
|
ex.1, p.114; ex. 3, p.116
|
ex. 2, p.116
|
|
ex.4, p.117;
WB ex. 1,2, p.52
|
||
48
|
Відомі писименники
|
Vocabulary & Reading
|
an author, a genre, an
emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist,
amusing, emotional
|
|
|
ex. 5, p.117; ex. 6,7,
p.119
|
ex. 8b,9, p.121
|
ex.8a, p.121
|
WB ex.3, 4, p.53
|
||
49
|
Шкільні бібліотеки
|
Grammar
|
|
Active and Passive Voices.
Present Simple Passive
|
|
|
|
ex.1, 2, pp.122
|
GB ex.1-4, pp.51-53
|
||
50
|
Шкільні бібліотеки
|
Grammar
|
|
|
|
ex.3, p.123
|
|
ex.4-7, pp.123-125
|
GB ex.5-9, p.56-60
|
||
51
|
Моя улюблена книга
|
Listening
|
|
|
ex.1, p.125; ex. 2a, p.126
|
ex.1, 2, pp.125-126
|
ex.5, p.127
|
ex.2b-4, p.127
|
WB ex.5-7, pp.53-54
|
||
52
|
Герої улюблених книжок
|
Listening
|
an achievement, an essay,
an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth;
biography, autobiography
|
|
ex.6b, p.127
|
|
|
ex.7, p.128; WB ex.8, p.55
|
Use WB ex.8, p.55 to
retell about A.Milne
|
||
53
|
Книги у нашому
житті
|
Speaking
|
|
|
ex.2, p.129
|
ex.2, p.129
|
ex.1, p.129; ex.3a,4,
pp.130-131
|
ex.3b, p.131
|
WB ex.9,10, pp.55-56
|
||
54
|
Книги у нашому
житті
|
Speaking
|
an imagination, truthful,
true-to-life; to hold smb’s attention / interest; right after smth
|
|
ex.8a, p.132
|
ex.8b, p.132
|
ex.5,6,7, pp.131-132
|
|
WB ex.11,12, p.57
|
||
55
|
Моє ставлення до книг
|
Speaking
& Writing
|
|
|
|
|
ex.9,10, p.134
|
ex.1,2, pp.135-136
|
ex.3, p.136
WB ex.14, 15, p.59
|
||
56
|
Музика навколо нас
|
Vocabulary
|
concert, conductor,
violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello,
composer
|
|
|
ex.1, p.137
|
ex.2b,c,p.138
|
ex. 1c,2, p.138; ex.3,
p.139
|
WB ex.1, 2, p.61
|
||
57
|
Відомі музиканти
|
Vocabulary
|
|
|
ex.4, p.140
|
|
ex.6,7,pp.140-141
|
ex.5, 6b,c, pp.140-141
|
WB ex.3,4, p.62
|
||
58
|
Як стати хорошим музикантом?
|
Reading
|
|
|
ex.1, p.141; ex.2, p.143
|
ex.1, p. 141; ex.2, p.143
|
ex.1c, p.142
|
ex.3,4, p.144
|
WB ex.5,6, pp.63-64
|
||
59
|
Виступи відомих музикантів
|
Reading&Grammar
|
|
Past Simple Passive
|
|
ex.6,7, pp.145-146
|
ex.5, p.145
|
ex.1, 2, 4, p.147
|
WB ex.7-10, pp65-67;
GB ex.10-12, p.61-62
|
||
60
|
Виступи відомих музикантів
|
Grammar
|
|
|
|
|
|
Ex.5,6, p.148
|
WB ex.11-13, pp.68-69;
GB ex.13-14, pp.63-64
|
||
61
|
Стилі музики
|
Listening
|
|
|
ex.1-3, p.149
|
|
|
ex.2, 3b, p.149
|
WB ex.14,15, pp.70-71
|
||
62
|
Відомі
англійські музиканти
|
Listening
|
|
|
ex.4c, p.151
|
ex.4a, p.150
|
ex.4, p.150; ex.6, p.153
|
ex.5,6, p.153WB ex. 16-18,
pp.71-73
|
WB ex.19,20, pp.74-75
|
||
63
|
Відомі українські музиканти
|
Listening
|
|
|
|
ex.7a, p.153
|
ex.7b, p.154
|
WB ex.21, 22, pp.76-77
|
ex.8, p.155
|
||
64
|
Музичні радіостанції
|
Speaking
|
|
|
ex.1, p.155
|
ex.1, p.155; ex.4b, p.158
|
ex.2,3, pp.157-158;
ex.5, p.159
|
ex.4a, p.158
|
ex.6, p.160;
WB ex.23, 24, pp.78-79
|
||
65
|
Як стати хорошим музикантом?
|
Speaking
|
|
|
|
ex.8, p.160
|
ex.7, p.160
|
|
ex.9, p.161
|
||
66
|
Моє ставлення до музики
|
Writing
|
|
|
|
ex.1, p.162
|
|
ex.1, p.162
|
ex.2, p.163
|
||
67
|
Мої читацькі уподобання Мої музичні уподобання
Смаки різні
Урок домашнього читання
|
Look
Back
|
Повторення і систематизація
|
|
ex.4, p.165
|
|
ex.3,5,6, pp.165-166
|
ex.1,2, p.164
|
ex.7, p.167
|
||
68
|
Look Back
|
Повторення граматичного матеріалу
|
|
ex.12c, p.170
|
ex.12a, p.169; ex.14,
p.171
|
ex.12b, 13, p.170
|
ex.8-11, p.168
|
WB ex.25,26, pp.79-80
|
|||
69
|
Look Back
|
Повторення і систематизація
|
|
|
|
ex.15,16,17, p.172
|
|
ex.18, p.173;
GB ex. 16, p.67
|
|||
70
|
Pages 4
Readers
|
|
|
|
ex.4, p.175
|
ex.1, 2, p.174; ex.5,6,8,
9, pp.176-177
|
ex.3, p.174; ex.7, p.177
|
ex.8, p.177
|
|||
71
|
Контроль граматичного матеріалу GB Progress Test 3, pp.68-72.
Робота з Європейським
мовним портфоліо
|
||||||||||
|
UNIT
4
BROADEN
YOUR MIND
|
||||||||||
72
|
Газети і журнали
|
Vocabulary
|
a compositor, a
correspondent, a machine,, to deliver, to print; means of communication
|
|
|
ex.1b, p.182
|
ex.1a, p.182; ex.5b, p.184
|
ex.2-5a, pp.183-184
|
WB ex.1, 2, pp.81-82
|
||
73
|
Газети і журнали в Україні
|
Reading
|
a journalist, an official,
a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase;
to subscribe to (periodicals)
|
|
|
ex.2, 3, p.185
|
ex.1, p.185; ex.4,5,
pp.187-188
|
|
ex.6, p.188;
WB ex.3, 4, pp.82-83
|
||
74
|
Газети і журнали в Британії
|
Listening
|
finance, an item, a
heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material
about (smth); to succeed in doing smth
|
|
ex.1, p.189
|
ex. 3, 4a, p.190
|
ex.4b, 5, p.191
|
ex.2, p.189
|
WB ex.5, 6, p.84
|
||
75
|
Британська преса
|
Grammar
|
|
Mixed Tenses
|
|
|
|
ex.1-7, pp.191-194
|
GB ex.1-3, pp.73-74
|
||
76
|
Моє ставлення до преси
|
Speaking
|
|
|
|
ex. 3a, p.195
|
ex. 1, 2, p.194; ex. 3b,c,
p.195; ex. 4, p.196
|
|
WB ex. 7, 8, p.85
|
||
77
|
Інформація у журналах
|
Speaking
|
|
|
|
ex.7a, p.197; ex. 8, p.198
|
ex. 5, 6, 7b, p.197
|
|
WB ex.9, p.87
|
||
78
|
Електронний лист другу
|
Writing
|
|
|
|
ex.1a, p.199
|
|
ex.1b, 2, p.199
|
WB ex. 10-12, pp.89-90
|
||
79
|
Географічний погляд
|
Vocabulary
|
Countries and continents
|
Definite article with
geographical names
|
|
ex. 1, p.200
|
ex. 2, p.200
|
ex.-53, pp.201-202
|
WB ex.1-3, p.92;
GB ex.6, 7, pp.77-78
|
||
80
|
Найбільші міста Великої Британії
|
Listening
|
|
|
ex. 2, p.205
|
ex. 1, p.203
|
ex. 4, p.205
|
ex. 3, p.205
|
WB ex. 3-6, pp. 93-94;
GB ex.8, p.79
|
||
81
|
Найбільші міста Великої Британії
|
Listening
|
|
|
ex. 6a, p.206; ex. 7,
p.207
|
ex. 5, p.205
|
ex. 8b, p.208
|
ex. 6b, p.206; ex. 8a,
p.208
|
WB ex. 7-9, p.96
|
||
82
|
Міста Великої Британії
|
Grammar
|
|
Present Perfect Passive
|
|
ex.1, p.208
|
ex.9, p.211
|
ex.2-8, pp.209-211
|
GB ex.9-13, pp.81-84
|
||
83
|
Сполучене Королівства Великої Британії та Північної
Ірландії
|
Reading
|
a climate, a compass, an
island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; to be
situated; to be washed
|
|
|
ex.1,2, p.212
|
|
ex.3, p.214
|
WB ex.11, 12, pp.97-98
|
||
84
|
Географічне положення та клімат України
|
Reading
|
Names of the countries and
rivers; nationalities; square kilometre
|
|
ex. 4,p.214
|
ex. 6, p.216
|
ex.5, p.216
|
WB ex.13, 14, pp.98-99
|
|||
85
|
Географічне положення та клімат України
|
Reading
|
|
|
|
|
ex. 7, p.216
|
|
WB ex.15, 16, pp.100-101
|
||
86
|
Клімат України
|
Reading
|
|
|
|
ex.8, p.218
|
ex.9, p.220
|
|
WB ex.17, 18, p.101
|
||
87
|
Моя уявна подорож
|
Speaking
|
|
|
ex.2a, p.220
|
ex.2a, p.220
|
ex.1, 2b, pp.220-221;
ex.3, p.222
|
|
ex.4, p.222;
WB ex.19, p.103
|
||
88
|
Подорож у моєму житті
|
Writing
|
|
|
|
ex.1,2, p.223
|
ex.2b, p.224
|
|
ex.3, p.224;
GB ex.14,15, pp.85-86
|
||
89
|
Британська преса
|
Look Back
|
Повторення і систематизація
|
|
|
ex.1, 4a, p.225
|
ex.2, 3, p.225; ex.4b,5,
pp.226-227
|
|
ex.6,7, p.227
|
||
90
|
Україна і Велика Британія
|
Look Back
|
Повторення і систематизація
|
|
|
ex.8, p.228; ex.13, p.230
|
ex.10-12, p.229
|
ex.9, p.22; ex. 14, 15,
p.2318
|
ex. 16, p.232
|
||
91
|
Україна і Велика Британія
|
Pages 4
Readers
|
a penalty, a mind, a
venture, mysterious, upset, to venture; to make a living; to give a chance
|
|
ex.1b, p.233
|
ex.1, p.233
|
ex.2-5, p.236
|
|
ex. 6, p.237
|
||
92
|
Контроль граматичного матеріалу GB Progress Test 4 pp.87-91
Робота з Європейським
мовним портфоліо.
LearningDiary pp.183-185
|
||||||||||
93
|
Контроль аудіювання
|
||||||||||
94
|
Контроль читання
Урок домашнього читання Read Me Book Lesson 4.
|
||||||||||
95
|
Контроль письма GB Final Test pp.92-95
|
||||||||||
96
|
Контроль говоріння
|
||||||||||
97
|
Підсумковий урок за IІ семестр
та рік
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий